پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

پنجره upvc

 

رنگ‌ها نه فقط به زندگی شما بلکه به خانه‌هایتان نیز طراوت می‌بخشند. اولین و جذاب‌ترین ویژگی که توجه ما را هنگامیکه وارد یک خانه می‌شویم به خود جلب می‌کند، طراوت و انرژی است که توسط رنگ‌ها ایجاد می‌شود. رنگ درب‌ها و یا پنجره‌های upvc یا دیوارها باعث افزایش زیبایی خانه شما می‌شود. دوره‌ای که فقط می‌توانستید رنگ دیوارهای خود را سفارشی کنید گذشته است. در حال حاضر، شما می‌توانید درب‌ها و پنجره‌های upvc و دیوارهای اتاق خانه خود را با هر رنگی که دوست دارید طراحی کنید. استفاده از رنگ‌های مناسب جلوه خانه شما را متفاوت خواهد کرد.
ایران یو پی وی سی گزینه‌های سفارشی سازی رنگ را برای طیف گسترده‌ای از درب‌ها و پنجره های upvc ارائه می‌دهد. بهترین رنگ‌ها باعث بهبود تجسم زیبایی شناسی خانه شما می‌شوند و یک مکان رویایی برای شما ایجاد می‌کنند. درب و پنجره‌های یو پی وی سی علاوه بر زیبایی دارای مزایای دیگری نیز هستند. درب و پنجره‌های ساخته شده از یو پی وی سی قابلیت بازیافت بالایی دارند و آنها را می‌توان به طور کامل بازیافت کرده و دوباره محصولات جدید تولید کرد، هر محصولی که قابلیت بازیافت داشته باشد در رده دوستدار محیط زیست قرار می‌گیرد.

 

 برخی از مزایای درب‌ها و پنجره‌های upvc

 

این محصول از دوام بالای هم برخوردار است و سال‌ها بدون هیچ تغییر شکل و فرسودگی به کار خود ادامه خواهد داد، تنها باید آنها را تمیز کرد و به نگهداری دیگری نیاز ندارند و آثار رنگ رفتگی و زنگ‌زدگی در آنها نمایان نخواهد شد. یکی دیگر از مزایای درب و پنجره‌های یو پی وی سی خاصیت عایق بودن آنها است. یو پی وی سی هم عایق صدا و هم عایق دما بوده و در صورت استفاده از شیشه‌های دوجداره و سه جداره میزان عایق بودن آنها به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
در صورتی که در محیط شلوغی اقامت دارید بهترین انتخاب، استفاده از درب و پنجره‌های upvc خواهد بود. با نصب این درب و پنجره‌ها نه صدای بیرون به داخل محیط خواهد آمد و نه صدایی از داخل به بیرون خواهد رفت. استفاده از این مواد برای درب و پنجره‌ها هزینه‌های مصرف انرژی را هم پایین خواهد آورد و نیازی نیست برای خنک کردن و گرم کردن محیط داخل انرژی زیادی را مصرف کنید چون کمترین انرژی از طریق این درب‌ها و پنجره‌های upvc هدر خواهد رفت.

 

 بیایید نگاهی به درب‌ها و پنجره‌های upvc بیندازیم که می‌توانید با رنگ انتخابی خود آنها را سفارشی کنید

درب‌ها و پنجره‌های upvc کشویی شیک

هر کدام از درب و پنجره‌ upvc کشویی دارای سیستم 2 پانل و 2 ریل هستند که به طور افقی حرکت می‌کنند. برای اینکه از نظر بصری آنها را جذاب کنید، می‌توانید از بین گزینه‌های رنگی یا دارای بافت طبیعی لمینیتی یکی را انتخاب کنید. این درب‌های کشویی با داشتن قاب ظریف جلوه‌ای زیبا به محیط اتاق و یا آشپزخانه شما خواهند داد.

درب‌ها و پنجره‌های کابینتی رنگی

 

بهترین بخش در مورد درب‌ها و پنجره‌های کابینتی این است که آنها در دو نوع متفاوت عرضه می‌شوند، ثابت و قابل باز شدن. پنجره‌های کابینتی ایران یو پی وی سی با امکان بازشدن به سمت چپ و راست یا عمودی عرضه می‌شوند. این قابلیت آنها را برای هر محیطی مناسب خواهند کرد.
آنها برای بالکن مناسب بوده و در رنگ‌های روشن جلوه بهتری دارند. اضافه کردن رنگ به درب‌ها و پنجره‌های کابینتی به آنها جذابیت دنیای قدیمی را می‌دهد و می‌توانید با داشتن مزایای یک درب و پنجره مدرن ظاهری کلاسیک به منزل و یا محل کار خود بدهید.

 

 درب‌ها و پنجره‌های قوسی upvc

درب‌ها و پنجره‌های قوسی ایران یو پی وی سی با حداکثر عرض 3 متر در هر قوس عرضه می‌شوند. آنها علاوه بر بهبود جلوه بصری، به خانه شما جلوه‌ای بی نظیر می‌دهند. از آنجا که پنجره‌های قوسی جلوه‌ای هنری به خانه شما می‌دهند، چرا آنها را با اضافه کردن لمینیت‌های بافت دار چوبی طبیعی برجسته‌تر نمی‌کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 277 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 12:07

پنجره های upvc

خانه شما باید بعد از یک روز کاری خسته کنند مکان آرامش بخش باشد. یک مکان راحت و آرام در خانه می‌تواند تمامی خستگی‌ها را از شما دور کند. نمای عالی پنجره‌ها شاید چیزی باشد که به آن نیاز دارید. بنابراین انتخاب پنجره‌های مناسب بسیار ضروری است. پنجره های upvc دو حالته جدیدترین طراحی در صنعت پنجره سازی بوده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. با استفاده از این نوع پنجره، خانه شما می‌تواند نمایی زیبا و عالی به دست آورد. با نصب این نوع از پنجره‌ها نمای خارجی ساختمان شما هم تغییر خواهد کرد و چهره‌ای مدرن خواهد داشت. مواد یو پی وی سی قابلیت بازیافت بالایی دارند و در رده موادی قرار می‌گیرند که به عنوان دوستدار محیط زیست شناخته می‌شوند. از طرف دیگر این نوع از مواد طول عمر بالایی هم دارند که هزینه‌های تعویض را به میزان قابل توجهی پایین خواهند آورد. پس بیایید بفهمیم که چه چیزی آنها را بسیار محبوب کرده است:
پنجره های upvc دوحالته راه حلی ساده و زیبا را برای سازگاری با ویژگی‌های نوین به دست می‌دهند و همین آنها را به محبوبیت زیاد رسانده است. این نوع از درب و پنجره را می‌توانید در هر جایی پیدا کنید که نشان از محبوبیت بالای آنها دارد. در ادامه بعضی از مزایای این نوع از پنجره‌ها را با هم می‌بینیم:

 کاربرد آسان

پنجره های upvc دوحالته در عین حال سادگی و کاربردهای زیادی را فراهم می‌آورند، چرا که می‌توان آنها را به سمت داخل خانه خم یا اینکه به صورت کامل باز کرد. استفاده از آنها بسیار آسان است. این انعطاف پذیری تهویه هوا و تمیز کردن آنها را از داخل خانه ممکن ساخته است. با باز کردن بالای پنجره تهویه هوا به صورت مطلوبی انجام خواهد شد و در مواقع بارانی، آب باران به داخل خانه نمی‌آید.

تهویه هوا

در خانه خود حتما باید به صورت جدی به فکر تهویه هوا باشید. دوحالته بودن آنها می‌تواند این امر را ممکن سازد. نور خورشید و هوای آزاد می‌توانند به راحتی وارد خانه شده تا همیشه احساس سلامتی داشته باشید. با باز کردن این پنجره‌ها از قسمت بالا علاوه بر اینکه جریان هوا خواهید داشت، از ورود افراد هم جلوگیری خواهد شد.

ایمنی بالا

پنجره یو پی وی سی دوحالته دارای سیستم چند قفلی می‌باشند که می‌تواند امنیت خانه را تا میزان بسیار بالایی تامین کند. از طرف دیگر در داخل قاب پنجره‌ها از فولاد استفاده شده که تقریبا باز کردن آنها را غیر ممکن می‌کند. این پنجره‌ها علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بالایی هم هستند و می‌توان در اکثر جاها از آنها استفاده کرد. در صورتی که از شیشه‌های نشکن در این پنجره‌ها استفاده شود ایمنی آنها دو چندان خواهد شد و برای محیط‌های مختلف امنیت بالایی را فراهم خواهد نمود.

زیبایی

طراحی پنجره های upvc جدید هستند و نمای خانه را بسیار زیبا می‌کنند. با توجه به طیف گسترده قالب، ساخت و طرح‌های سفارشی، پنجره های upvc دو حالته بهترین انتخاب ممکن برای خانه‌ها هستند. علاوه بر خانه‌های مسکونی، ادارات و شرکت‌ها هم به خاطر عایق صدا و دما بودن محصولات یو پی وی سی توجه ویژه‌ای به این محصولات دارند. با انتخاب درب و پنجره‌های یو پی وی سی هزینه‌های سالیانه انرژی به میزان قابل توجهی پایین خواهد آمد.
با توجه به مزیت‌های زیاد پنجره های upvc دو حالته که در این متن به آنها اشاره کردیم، آنها مطمئنا بهترین گزینه ممکن برای خانه‌ها هستند. از محصولات ایران یو پی وی سی دیدن کنید تا گزینه‌های سفارشی بیشتری را ببینید. محصولات یو پی وی سی دارای تنوع رنگ بالایی هم هستند تا شما رنگ مناسب طرح خانه و یا سلیقه خود را سفارش دهید و برای سال‌ها بدون هیچ‌گونه تغییری از آن استفاده کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 14:33

در و پنجره دوجداره upvc

پنجره‌ها و درب‌های فرانسوی یک گزینه کلاسیک هستند و در بین طیف گسترده‌ای از پنجره‌ها و درب‌های upvc پر زرق و برق‌ترین گزینه به حساب می‌آیند. درب‌های upvc دارای دو لولا هستند که عمدتا به سمت درون یا بیرون باز و بسته می‌شوند. این پنجره‌ها گزینه دیگری هم دارند که فقط قسمت بالای پنجره باز می‌شود تا تبادل هوا صورت گیرد. درب‌ها و پنجره‌های upvc فرانسوی معمولا دارای ساختار سبک با پانل‌های شیشه‌ای گسترش یافته در بیشتر طول خود هستند.
درب‌های upvc پس از نصب، اساسا زیبایی فضای زندگی شما را افزایش می‌دهند و تجربه زندگی شما را غنی‌تر می‌کنند.معمولا در و پنجره دوجداره upvc فرانسوی در پاسیوهای باز که به سمت یک باغ زیبا باز می‌شوند و یا در آپارتمان‌های مدرن در بالکن برای لذت بردن از نور خورشید، تهویه و لذت بردن از چشم اندازهای شگفت انگیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. طرز کار آسان این محصولات باعث می‌شود این درب‌ها را در هر جایی بتوانید پیدا کنید.درب‌های upvc مجموعه‌ای از مزایا را ارائه می‌دهند و به خاطر داشتن همین مزایا محبوبیت زیادی را کسب کرده‌اند و آنها را می‌توان برای هر کاربردی سفارشی سازی کرد .

چرا درب‌های upvc فرانسوی یک گزینه خوب هستند؟

دسترسی آسان

فارغ از اینکه در یک آسمان خراش، ویلا، مجتمع مسکونی کوچک یا کم ارتفاع هستید، در اکثر این ساختمان‌ها بالکن‌ها یا پاسیوها یک الزام هستند درب‌های upvc معمولا یک دسترسی بسیار آسان و ورودی نور خورشید را در اختیار افراد قرار می‌دهند. قطعا وضعیت تهویه بهتر خواهد بود و می‌توانید به راحتی تنها با باز کردن درب آن را اجرا کنید. با این درب‌های فرانسوی زیبای upvc، همیشه فرصتی برای ایجاد احساس فضای باز در خانه شما وجود خواهد داشت.

زیبا و دل انگیز

تمام درب‌ و پنجره upvc فرانسوی بسیار کاربردی هستند، اما به دلیل ویژگی‌های زیبایی شناسی خود، عمدتا بیشتر مورد تقاضا قرار می‌گیرند. این درب‌های فرانسوی upvc می‌توانند کاملا ظاهری ظریف و مدرن در خانه‌های شما ایجاد کنند. آنها فضای زندگی داخلی و خارجی شما را به شیوه‌ای بی نظیر اتصال می‌دهند. درب‌های استاندارد فرانسوی سفید بسیار جذاب هستند و جذابیت دلپذیری را به ارمغان می‌آورند، در حالی که درب‌های فرانسوی خاکستری یک فضای مدرن و خاص را در فضای زندگی شما بوجود می‌آورند. شما می‌توانید از طیف گسترده رنگ‌های یو پی وی سی، مناسب‌ترین رنگی که با فضای محیط هماهنگی دارد را انتخاب کرده و جلوه‌ای متفاوت را به محیط اضافه کنید.

سرمایه گذاری هوشمند

اضافه کردن یک طرح ظریف و دوست داشتنی upvc فرانسوی به خانه شما می‌تواند یک سرمایه گذاری هوشمند و با ارزش باشد. با اضافه کردن این درب‌های upvc فرانسوی، ارزش بالقوه و جلوه نهایی خانه شما چندین برابر افزایش می‌یابد. از طرف دیگر این درب‌ها عایق حرارت بوده و با جلوگیری از هدر رفتن انرژی هزینه‌های مصرف انرژی به مقدار قابل توجهی پایین خواهد آمد البته این درب‌ها عایق صدا نیز هستند و اجازه ورود صداهای مزاحم را به داخل محیط خانه نمی‌دهند و باعث خواهند شد محیطی آرام داشته باشید.

تعمیر و نگهداری کم درب‌های upvc

تمام درب‌های upvc فرانسوی به راحتی تمیز و تعمیر و نگهداری می‌شوند. آنها طول عمری طولانی دارند و تمام این درب‌های فرانسوی upvc با ویژگی‌های چند قفل محافظت می‌شوند و دوجداره هستند. به همین دلیل همیشه بازدهی انرژی، آسایش و امنیت خانه شما را افزایش خواهند داد. یکی از مزیت‌های خوب upvc دوام بالای آن است و بعد از سال‌ها کارکرد ظاهری مانند روز اول خواهد داشت. این درب‌ها فقط نیاز به تمیز کردن دارند و هیچ عملیات نگهداری خاصی نیاز ندارند.

ایران یو پی وی سی ارائه دهنده انواع درب و پنجره یو پی وی سی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای کاربردهای خانگی و تجاری برای محیط‌ها و کاربردهای مختلف شما است.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 13:48

پنجره های upvc

پنجره‌های upvc علاوه بر زیبایی مزایای دیگری هم دارند که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. از این پنجره‌ها می‌توان در اکثر مکان‌ها و برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. یو پی وی سی دوستار طبیعت بوده و می‌توان آنها را به طور کامل تا چندین بار بازیافت کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد. این مواد نگهداری کمی هم دارند و فقط آنها را باید هر از چند گاهی تمیز کرد.

پنجره‌های upvc چه مزایایی برای خانه شما به همراه دارند

تعمیر و نگهداری کم

قاب پنجره‌های upvc نیازی به نقاشی یا مهر و موم ندارد که به طور قابل توجهی تعمیر و نگهداری مورد نیاز در طول عمر خود را کاهش می‌دهد. آنها به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز می‌شوند.

مستحکم و بادوام

upvc یک ماده بسیار با دوام است که در لوله‌های آب و فاضلاب برای حداقل 100 سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنجره‌هایی از جنس وینیل بسیار با دوام هستند که اکثر مواردی از آنها که در طول 25 سال گذشته نصب شده‌اند هنوز در حال ارائه خدمات هستند. درب‌ و پنجره upvc با کیفیت در برابر اشعه ماوراء بنفش آزمایش می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که در معرض نور خورشید رنگ خود را از دست ندهند.

مقاوم در برابر پوسیدگی

upvc دچار پوسیدگی نمی‌شود و در برابر خوردگی مقاوم است. بعد از گذشت چندین سال هیچ تغییری نخواهند داشت و با یک تمیزکاری ساده مانند روز اول به نظر می‌رسند.

عایق حرارتی

بر خلاف فلزات، upvc غیر رسانا است، به این معنی که استفاده از آن در فریم‌های پنجره گرما را انتقال نمی‌دهد و بنابر این به حفظ یک دمای داخلی ثابت در یک ساختمان کمک می‌کند. ترکیبی از پنجره های upvc و شیشه دوجداره برای پنجره‌های خانگی به لحاظ انرژی بسیار کارآمد است.

قابل باز شدن به صورت لولایی و چرخشی

سیستم‌های پنجره upvc امکان باز شدن در دو جهت را دارا هستند که توانایی استفاده از تهویه هوای طبیعی را فراهم می‌کنند. با داشتن قابلیت‌های متنوع باز و بسته شدن، از آنها می‌توان در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

عایق صوتی

پنجره‌های upvc با شیشه‌های دوجداره قادر به کاهش صدا تا 70? می‌باشند. هم جلوی صدای بیرون به داخل را می‌گیرد و از داخل هم صدایی به بیرون نخواهد رفت.

مقاومت در برابر فرسایش‌های نمکی

upvc مقاوم در برابر خوردگی ناشی از هوای شور نمکی است که آنها را به گزینه‌ای مناسب برای آب و هوای ساحلی تبدیل می‌کند.

عملکرد ضد آتش بودن

پنجره‌های upvc با شیشه‌های دو جداره را می‌توان در مناطقی مورد استفاده قرار داد که در آن خطر آتش سوزی وجود دارد. برخی از پنجره‌های upvc در برابر آتش گرفتن نیز آزمایش شده‌اند. این مواد upvc عملکرد خوبی در جلوگیری از انتقال آتش دارند.

 امنیت بالا

پنجره‌های upvc شامل سیستم‌های چند قفل هستند که سطح امنیتی بالایی را برای خانه یا کسب و کار شما ارائه می‌دهند. اکثر سیستم‌های قفل پنجره upvc در نقاط مختلف در سراسر چارچوب و قاب قفل می‌شوند.

قابلیت بازیافت

upvc می‌تواند تا 10 بار قابل بازیافت باشد. معمولا در 30 سال گذشته در مناطقی که از این ماده استفاده شده است به ویژه در اروپا، پنجره‌ها و درب‌های upvc می‌توانند در پایان دوره کارکرد خود دوباره بازیافت شوند. اگر چه پنجره‌های upvc بسیار کمی در حال حاضر برای بازیافت در دسترس هستند، برنامه‌های صنعتی متعهد به عدم انتقال upvc به محل‌های دفن زباله می‌باشند و اکثرا از آنها به عنوان محصولات جدید استفاده می‌کنند. بخش‌هایی از ساختار پنجره‌های upvc در حال حاضر در برخی از ایالات برای بازیافت جمع آوری شده‌اند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 439 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 12:17

درب و پنجره upvc

درب‌های PVC و upvc در طول دهه گذشته بسیار محبوب شده‌اند. همچنین با توجه به رشد محبوبیت خود، آنها رقابت سختی را برای سازندگان ایجاد کرده‌اند. تفاوت اساسی میان درب‌های PVC و upvc این است که درب‌های upvc بر خلاف نوع پیشین خود هیچ نرم سازی در ساختار خود ندارد. درب‌های upvc که به خاطر دوام و ظاهر عالی خود شناخته شده‌اند، بهترین گزینه برای ورودی خانه و درب‌های داخلی ساختمان هستند. اگرچه ساخت آنها بعد از درب‌های PVC شروع شد، درب‌های upvc ارتقاء یافته تاثیر شگرفی را بر صنعت خانه سازی داشته‌اند. از این درب و پنجره upvc می‌توان در قسمت‌های مختلف خانه استفاده کرد.
بیایید تفاوت میان درب‌های PVC و upvc را با همدیگر ببینیم، و بهترین گزینه را برای خانه شما انتخاب کنیم.

درب‌های PVC و upvc

نور خورشید

در حالی که فرآیند تولید upvc مقاومت آنها را در برابر اشعه خورشید افزایش می‌دهد، درب‌های PVC معمولا زمانی که برای مدتی طولانی در مقابل نور خورشید قرار می‌گیرند دچار خرابی می‌شوند. از این لحاظ درب‌های upvc مزیت‌هایی عمده را نسبت به نوع دیگر دارند. درب‌هایی که از upvc ساخته شده‌اند دچار رنگ رفتگی و تغییر رنگ نمی‌شوند و همچنین شکننده نخواهند شد و با نور خورشید سازگار هستند.

استحکام

در حالی که هردوی درب‌های PVC و upvc از مواد سبک ساخته می‌شوند، درب‌های upvc از لحاظ استحکام بسیار بهتر هستند که به دلیل سیستم قفل چند نقطه‌ای آنها می‌باشد. از طرف دیگر در داخل درب و پنجره‌های upvc از فولاد برای مقاوم سازی آنها استفاده می‌شود که استحکام بالایی به این نوع درب و پنجره می‌دهد.

دوام

درب‌های upvc دوام بیشتری دارند و همچنین در برابر شرایط جوی و فصل‌های مختلف مقاوم‌تر هستند. این مواد در مقابل نور خورشید و عوامل مختلف جوی هیچ گونه تغییر شکل و یا تغییر رنگی ندارند و تنها باید آنها را تمیز کرد و کار دیگری برای نگهداری احتیاج نخواهند داشت.

 سخت افزار

درب‌های PVC قابلیت اضافه کردن سخت افزارهای اضافی مانند قفل یا دستگیره را ندارند. از آنجا که آنها از وینیل ساخته می‌شوند، ممکن است به آسانی بشکنند. درب‌های upvc به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دچار چنین مشکلاتی نمی‌شوند. برای این درب و پنجره‌های upvc انواع مختلفی از یراق آلات موجود است که می‌توانید بنا به کاربرد خود از میان آنها انتخاب کنید. به علت تنوع بالای یراق آلات این درب‌ها و پنجره‌های upvc می‌توانند هماهنگی زیادی با طرح و دکوراسیون خانه داشته باشند.

 امنیت

درب‌های upvc نسبت به درب‌های PVC امنیت بیشتری دارند. این امر به خاطر این است که درب‌های upvc دارای هسته فولادی گالوانیز شده می‌باشند که به همراه سیستم قفل بادوام خود می‌توانند ورودی‌ها را بسیار ایمن کنند. در صورت استفاده از شیشه‌های نشکن در آنها، می‌توان گفت تقریبا غیر قابل نفوذ خواهند بود. سیستم قفل‌های این درب و پنجره‌های upvc از نوع چند نقطه‌ای هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و عوامل دیگر دارد.

عایق دما و صدا

درب و پنجره‌های upvc عایق بسیار خوبی برای دما و صدا هستند. با استفاده کردن از شیشه دو جداره مقدار بیشتری انرژی صرفه جویی خواهد شد و هزینه‌های انرژی پایین خواهد آمد.

 طول عمر

درب‌های upvc تقریبا 30 سال عمر می‌کنند و از این لحاظ طول عمر بیشتری نسبت به درب‌های PVC دارند. طول عمر درب‌های upvc باعث می‌شود که تنها یک بار بر روی آنها سرمایه گذاری کنید. این درب و پنجره‌ها اگر به طور مطلوب نگهداری شوند حتی بیشتر از این مدت هم کار خواهند کرد و در طول کارکرد خود احتیاجی به رنگ آمیزی مجدد ندارند و زنگ نمی‌زنند.
از سایت ایران یو پی وی سی دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری را در مورد طرح‌های متنوع درب‌های upvc پیدا کنید که برای خانه‌ها در دسترس هستند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 294 تاريخ : يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 16:59

پنجره های upvc

پنجره‌ها در هر خانه‌ای نقشی حیاتی دارند. آنها نه تنها برای تهویه هوا حائز اهمیت هستند، بلکه همچنین فضای خانه را بزرگتر نشان می‌دهند و نور طبیعی را به داخل خانه راه می‌دهند. از طرف دیگر بخاطر همجوار بودن پنجره‌ها با محیط بیرون بیشترین اتلاف انرژی را از طریق درب و پنجره‌های قدیمی صورت می‌پذیرد. سمت مقابل درب و پنجره‌های قدیمی، انواع ساخته شده از مواد یو پی وی سی هستند که بیشترین عایق را ارائه می‌دهند، چه برای حرارت و چه صدا. با استفاده از دربو پنجره یو پی وی سی آرامش را به خانه و محیط کار خود بیاورید. اگر به دنبال بازسازی خانه یا فقط پنجره‌های خود هستید، ما می‌توانیم در انتخاب بهترین مدل پنجره‌های upvc به شما کمک کنیم. با انتخاب درب و پنجره‌های مناسب با طرح خانه و محل کار خود زیبایی و دوام را به محیط خود اضافه خواهید کرد. پنجره‌ها نیز مانند مبلمان و دکوراسیون نه تنها باید با خود خانه بلکه باید با همه اتاق‌ها هماهنگ باشند. بسته به نوع نیاز، پنجره های upvc انتخاب و نصب شده در هر اتاق باید با آن نیازها هماهنگ باشند.

پنجره‌های کشویی upvc

پنجره‌های کشویی upvc دارای دو قاب و غلتک می‌باشند تا به راحتی جابجا شوند. استفاده از آنها بسیار آسان است و همین امر آنها را به بهترین گزینه برای خانه‌های نوین تبدیل کرده است. علاوه بر سهولت در استفاده، پنجره‌های کشویی upvc مالک خانه را قادر می‌سازند از تهویه هوا و نور طبیعی کافی برخوردار شود. پنجره‌های کشویی upvc بهترین انتخاب ممکن برای اتاق خواب، بالکن و پذیرایی‌های بزرگ می‌باشند. از طرف دیگر بهترین گزینه برای فضاهای کوچک است، چون در هنگام باز شدن فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد.

پنجره‌های برجسته upvc

این پنجره‌ها حداکثر نمای بیرون را برای شما به ارمغان می‌آورند و دارای یک قاب هستند که از بخش بیرونی پنجره آویزان شده‌اند. همین امر باعث می‌شود که این پنجره‌ها قابلیت باز شدن به سمت بیرون و داخل را داشته باشند و همچنین باعث راه دادن هوای آزاد بیشتری به داخل خانه می‌شوند. آنها عایق بسیار خوبی برای گرما هستند و خانه را از لحاظ انرژی به صرفه‌تر می‌کنند، و به همین دلیل بهترین انتخاب برای آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق مطالعه یا حمام هستند.

پنجره‌های دو حالته upvc

پنجره‌های دو حالته با توجه به عملکرد ایمن، آسان و روان خود بهترین انتخاب برای منزل می‌باشند. آنها به خاطر چندمنظوره بودن عملکرد و طراحی خود برای خانه‌های نوین ایده‌آل هستند. پنجره‌های دو حالته به دلیل نوین بودن، زیبایی و همچنین عدم پوسیدگی، خوردگی یا رنگ رفتگی بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک، اتاق شستشو و اتاق پذیرایی هستند.

پنجره‌های ویلایی upvc

پنجره‌های ویلایی ترکیبی از زیبایی، استحکام و امنیت هستند. پنجره‌های ویلایی بهترین انتخاب برای ساختمان‌های مرتفع، اتاق خواب و اتاق پذیرایی هستند. دارای استهکام و دوام بالایی هستند که آنها را برای هر محیطی مناسب می‌سازد. علاوه بر ارائه خدمات و انواع مختلف پنجره، ایران یو پی وی سی طرح‌های زیادی را به شما پیشنهاد می‌دهد که به خوبی با طراحی کلی و داخلی خانه شما سازگار خواهند بود. با انتخاب درب و پنجره‌ upvc کاهش محسوسی در هزینه‌های انرژی مصرفی خواهید دید. یو پی وی سی یکی از بهترین مواد عایق برای استفاده در ساختمان است و مناسب برای محیط‌هایی که در فضای اطراف دارای صدای زیادی است. نگهداری از این مواد نیز بسیار ساده بوده و تنها باید تمیز شوند و برای سال‌ها بدون هیچ تغییراتی به کارکرد خود ادامه خواهند داد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 272 تاريخ : سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 18:56

درب و پنجره upvc

یکی از سوالاتی که اغلب توسط مردم پرسیده می‌شود این است که آیا درب‌های upvc برای حمام مناسب هستند؟ خب، جواب این سوال مثبت است. درب‌های upvc حمام بهترین گزینه از لحاظ زیبایی هستند. حمام‌های کنونی تنها برای استفاده‌های معمولی به کار نمی‌روند، بلکه برای اهداف بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند. حمام‌هایی که طراحی خوبی دارند زیبایی کلی خانه را افزایش می‌دهند و درب های upvc حمام می تواند در طراحی و زیبایی آن ها تاثیر بگذارد.  با استفاده از این درب‌ها حمام شما بعد از سال‌ها نمای روز اول خود را خواهند داشت. بیایید نگاهی به چند مدل طراحی درب‌های upvc حمام و مزایای آن بیاندازیم که می‌توانید برای خانه خود از آنها استفاده کنید:

مدل های رایج درب‌های upvc حمام

 درب‌های upvc کشویی

این نوع درب‌ها انتخابی بسیار عالی برای طراحی حمام هستند. آنها برای حمام‌های کوچک‌تر عالی هستند، چرا که دیگر نیازی به تصمیم گیری در مورد جهت باز شدن درب ندارید. همچنین اگر می‌خواهید ظاهری شیک و شخصی سازی شده به حمام ببخشید، استفاده از این درب‌ها بسیار توصیه می‌شود. در مورد درب‌های upvc کشویی، شیشه حمام می‌تواند نمایی زیبا و کلاسیک به داخل حمام ببخشد.

 درب‌های دو لنگه

این نوع درب‌های upvc انتخابی سفارشی برای حمام‌های بزرگ تر هستند و می‌توان آنها را در طرح‌های ثابت یا بازشدنی در بازار پیدا کرد. همچنین می‌توان در آنها از بازکننده استفاده کرد. این نوع طراحی برای آن دسته از افراد مناسب است که می‌خواهند فضای زیادی در حمام داشته باشند و به آنها کمک می‌کند تا طراحی حمام را به صورت هوشمندانه انجام دهند. در مورد هردوی این درب‌ها تقاضای بسیاری وجود دارد، چرا که می‌توانند نمایی زیبا و دلپذیر به فضای حمام دهند.

مزایای استفاده از درب‌های upvc حمام

عدم گندیدگی

با استفاده از درب‌های حمام upvc، هیچ گندیدگی به خاطر رطوبت به وجود نخواهد آمد. استفاده از چوب در درب حمام به زودی باعث گندیدگی آن خواهد شد و بوی نامطبوع و مشکلات بهداشتی را با خود به همراه خواهد داشت. با این وجود، در هنگام استفاده از درب‌های حمام upvc هیچ پوسته پوسته شدن، گندیدگی، رنگ دوباره یا کم رنگ شدنی در کار نخواهد بود. آنها همچنین خاصیت ضد آب بالایی دارند. این درب‌ها برای سال‌ها مانند روز اول سالم باقی خواهند ماند.

 نیاز به نگهداری کم

نگهداری از درب‌های upvc بسیار آسان است. با یک دستمال کشیدن ساده می‌توان آنها را برای مدت زیادی تمیز و بادوام نگه داشت. مانند درب‌های چوبی و یا فلزی نیازی به رنگ آمیزی مجدد نخواهند داشت و رنگ پاشیده شده در کارخانه بر روی این درب‌ها برای سال‌ها دوام خواهد آورد.

 زیبایی بیشتر

این درب‌های upvc حمام مطمئنا محبوبیت زیادی را به خاطر زیبایی خود به دست آورده‌اند. تمامی این درب‌ها را می‌توان در طرح‌های سفارشی پیدا کرد و همچنین با بن مایه طراحی داخلی ساختمان نیز در دسترس هستند. این درب‌ها در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند تا بتوانند با هر دکوراسیونی هماهنگ شوند.

با توجه به مزایای زیادی که می‌توان در هنگام استفاده از درب‌های حمام upvc به دست آورد، ایران یو پی وی سی با جدیدترین طراحی ها و کیفیت عالی در درب و پنجره  upvc  بهترین  انتخاب ممکن  می‌باشد. با استفاده از گزینه‌های سفارشی متنوع درب‌های upvc طراحی داخلی خانه بسیار آسان‌تر خواهد بود.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 18:31

خبرنامه